Magiczne Ogrody

Dnia 9.06.17r.uczniowie klas III a i III c wraz z wychowawczyniami i niektórymi rodzicami wyjechali na wycieczkę do Janowca (woj.lubelskie),aby zwiedzić Magiczne Ogrody. Magiczne Ogrody są pierwszym w Polsce rodzinnym parkiem tematycznym, stworzonym w oparciu o oryginalną baśniową historię. Wśród setek kwiatów, drzew i krzewów odkrywaliśmy bajeczne krainy zamieszkiwane przez niezwykłe istoty. Każda z odwiedzonych przez nas krain rozwijała naszą wyobraźnię . Wszystkie atrakcje to: zjeżdżalnie,magiczne zamki wróżek, dmuchańce, plaża,jeziorko,tratwy,podziemne tunele,ogromne klocki lego,śpiewające drzewa i wiele,wiele innych. Całość to przygoda, kontakt z naturą i ciekawie – a przede wszystkim wspólnie – spędzony czas.

Nawet najlepsza zabawa domaga się czasem przerw. W Magicznych Ogrodach znaleźliśmy  wszystko, co niezbędne, by spędzić czas komfortowo. Zjedliśmy pyszny obiad oraz lody, a przede wszystkim znaleźliśmy zaciszne miejsca odpoczynku.  Zechcieliśmy  zatrzymać magię pobytu w Magicznych Ogrodach na dłużej . Wybraliśmy  więc dla siebie i rodziny pamiątki w jednym z baśniowych sklepików.Wróciliśmy do Przemyśla bardzo zmęczeni (bo długa podróż dała się nam we znaki),ale zadowoleni,szczęśliwi i bardzo radośni.